Szabadszállási Polgármesteri Hivatal
pályázatot hirdet
adóügyi ügyintéző munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozott idejű (helyettesítés céljából)
Ellátandó feladatok:
Az önkormányzat hatáskörébe tartozó adókkal és adók módjára behajtandó köztartozásokkal kapcsolatos feladatok ellátása.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a hivatal közszolgálati szabályzatának rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
§ Magyar állampolgárság,
§ Cselekvőképesség,
§ Büntetlen előélet,
§ Középiskola/gimnázium,
§ Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
§ Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
§ közigazgatásban eltöltött - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
§ közigazgatási alapvizsga
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
§ részletes szakmai önéletrajz,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- iskolai végzettséget igazoló okmányok másolatai
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2015. december 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2015. november 20.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Storchné Somogyi Eszter jegyző nyújt, a 76/558-008-as telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
§ Postai úton, a pályázatnak a Szabadszállási Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (6080 Szabadszállás, Kálvin tér 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: adóügyi ügyintéző
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatokról a polgármester egyetértésével a jegyző dönt. A jegyző a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja. A kinevezésben 3 hónap próbaidő kikötésére kerül sor.
A pályázat elbírálásának határideje: 2015. november 25.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www. szabadszallas.hu honlapon szerezhet.