Sikerrel zárult az ÚMFT arculati pályázata2007. március 21.
A mai napon megszületett a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség 2007. február 14-én meghirdetett arculati pályázatának eredménye. A február 26-i beadási határidőig összesen 31 pályázó közel száz grafikai tervet nyújtott be.
A sorszámmal ellátott pályamunkákat a kreatív brief-ben meghatározott szempontok alapján az NFÜ kommunikációs munkatársaiból és külső szakértőkből álló zsűri bírálta. A zsűri, az általa legjobbnak ítélt öt logótervet fókuszcsoportos vizsgálatoknak is alávetette. A három különböző fókuszcsoport véleménye alapján az Onpoint Kft. "híd" koncepciója nyert elsöprő fölénnyel. Az Ügynökség a nyertes logót készítő céggel köt szerződést az Új Magyarország Fejlesztési Terv arculati kézikönyvének kidolgozására, a beadott pályázat részét képező ajánlat alapján.