Új menürendszer az NFÜ telefonos ügyfélszolgálatán2008. július 21.
Az NFÜ megújította telefonos ügyfélszolgálatának menürendszerét. A változtatás célja, hogy a pályázók a lehető legrövidebb úton jussanak el ahhoz az ügyintézőhöz, aki kérdéseikre válaszol.
Az úgynevezett egyablakos ügyfélszolgálat rendszerében a nyomógomb-választásokkal az ügynökség legilletékesebb munkatársához kerül az ügyfelek hívása, legyen a válaszadó akár az NFÜ, akár valamelyik közreműködő szervezet dolgozója. A telefonos menüben az operatív programok közül választhatnak az érdeklődők, majd az adott programon belüli prioritások szerint további szelekcióra van lehetőség.
A telefonos menürendszer térképe az NFÜ honlapján olvasható.
Az ügyfélszolgálat munkatársai a pályázók, felhasználók észrevételeit az nfu@meh.hu címen fogadják.