Lezárult az Ügyfél-elégedettségi vizsgálat2009. október 6.
Köszönjük, hogy válaszaikkal hozzájárultak a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség által végzett Ügyfél-elégedettségi felméréshez, melynek eredményeit és tapasztalatait felhasználva igyekszünk Ügyfélszolgálatunk munkáját tökéletesíteni, jobbá tenni.
Az elmúlt 3 hónapban beérkezett vélemények alapján megkezdtük az eredmények feldolgozását és kiértékelését, mely alapján még több információt kapunk az Önök tapasztalatairól, elvárásairól és így
Minden tízedik kitöltőnknek az NFÜ logóját tartalmazó 2 GB-os pendrive-ot adunk ajándékba, melyről a nyerteseket e-mailben értesítjük.
A felmérés eredményéről és az Ügyfélszolgálatunk munkájában bekövetkező változásokról természetesen tájékoztatjuk Önöket.
Köszönjük közreműködésüket:
NFÜ Ügyfélszolgálat