NFÜ Nemzeti
Fejlesztési Ügynökség

Elérhetőségek

Írjon nekünk:
http://www.nfu.hu/eugyfelszolgalat
Infovonal: 06 40 638-638 Telefonos menürendszer

small counter placeholder

Kényelmesebb ügyintézés az online ügyfélszolgálaton2009. október 13.

Egy évvel ezelőtt indult az NFÜ online ügyfélszolgálata, mely az évforduló alkalmából a felhasználóktól érkezett értékes és konstruktív javaslatok figyelembevételével újabb szolgáltatásokkal bővült.

Az online ügyfélszolgálat egy évvel ezelőtt azzal a céllal jött létre, hogy a pályázók ügyintézését egyszerűsítse és gyorsítsa. Az online felületen néhány egyszerű adat megadásával a pályázó könnyen továbbíthatja kérdéseit az NFÜ ügyfélszolgálati munkatársai számára, akik a regisztrációkor megadott e-mail címre küldik meg rövid időn belül a választ.

Az eredeti felületen a pályázó egy szabadon kitölthető kérdésmezőbe írhatta be kérdését, észrevételét. E mező alatt volt lehetősége a pályázati konstrukció, illetve a kérdéses tárgykör kiválasztására. E két mező sorrendje a felhasználói észrevételek figyelembevételével most felcserélődött: első helyen történik a kiválasztás, és ezt követi a kérdésfeltevés. Ezzel a szolgáltatás a kérdésfeltevés logikáját és a felület áttekinthetőségét növeli.

Újdonság, hogy a pályázati konstrukció kiválasztása után a felhasználó megkapja az adott témához kapcsolódó Gyakori Kérdések (GyIK) listáját, és a pályázat összefoglaló adatlapját is, így teljessé vált az egy helyről elérhető információk köre.

Az információszerzés nyomon követését segíti, a pályázó tájékozódását könnyíti és gyorsítja az a szintén most bevezetett lehetőség, hogy korábban feltett kérdéseit és azokra a válaszokat ugyanezen a felületen olvashatja. Minden kérdéséhez külön állapotjelzést (beérkezett, megválaszolás alatt, megválaszolt) rendel a rendszer.

Mindezeket a változtatásokat az NFÜ azoknak az észrevételeknek az alapján végezte el, melyeket az online felület indulását követően jeleztek a felhasználók.