Ismét felmérjük az ügyfelek elégedettségét2010. február 9.
Rendszeres látogatóink már találkozhattak azzal a felméréssel, melynek eredményeképp a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség az Önök javaslatai nyomán számos fejlesztést hajtott végre, illetve tervezi továbbiak bevezetését. A mostani felmérésünk célja, hogy megtudjuk, hogyan látja Ön a fejlesztések eredményességét, valamint visszacsatolást kapjunk az Ügyfelek elégedettségének változásáról.
A jelenlegi, bővített ügyfél-elégedettségi kérdőív kitöltésével Ön is hozzájárulhat, hogy elmondja, mennyiben érzi a változást a bevezetett intézkedések hatékonyságát illetően, ugyanakkor hatékonyan szolgálják-e ezek az Ön érdekeit.
A kérdőív, melynek kitöltése a tapasztalatok szerint kevesebb mint 5 percet vesz igénybe, megújult kérdéseket is tartalmaz az NFÜ szolgáltatásainak további fejlesztésével és a rólunk kialakult képpel kapcsolatosan – így például a személyes ügyfélszolgálat szolgáltatásainak kialakításában is számítunk az Ön véleményére és értékes javaslataira!
Minden ötödik kitöltő értékes ajándékcsomagot kap – melynek tartalma egy pendrive, egy „Hogyan pályázzunk 2007-2013-ban” DVD és egy Képes gyűjtemény a megvalósult ROP pályázatokról.
Kérjük, szánjon ránk néhány percet értékes idejéből, hiszen véleménye hozzásegít bennünket ahhoz, hogy ügyfeleinknek – ily módon Önnek is – nyújtott információ-szolgáltatásunk színvonalát javítsuk! A kérdőívet a honlapon történő bejelentkezést követően az alábbi elérhetőségen találja meg: https://sso.nfu.hu/elegedettsegmeres .
Az Ön által megadott adatokat és információkat bizalmasan kezeljük!
Köszönjük szíves együttműködését!