Megújult telefonos menürendszer fogadja az NFÜ Ügyfélszolgálatánál érdeklődőket2011. szeptember 28.
A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség megújította telefonos ügyfélszolgálatának menürendszerét. A változtatás célja, hogy a pályázók a lehető legrövidebb úton jussanak el ahhoz az ügyintézőhöz, aki kérdéseikre válaszol.
Legyen szó az Új Széchenyi Terv uniós kiírásainak újdonságairól, vagy egy konkrét pályázat befogadásának körülményeiről, a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség Ügyfélszolgálatának munkatársai készséggel válaszolnak a pályázók, illetve a jövőbeni pályázatírók kérdéseire.
Az úgynevezett egyablakos ügyfélszolgálat rendszerében a nyomógomb-választásokkal az ügynökség legilletékesebb munkatársához kerül az ügyfelek hívása, legyen a válaszadó akár az NFÜ, akár valamelyik közreműködő szervezet dolgozója.
A telefonos menürendszerben történő eligazodást megkönnyítendő, a kitörési pontonkénti ’Általános kérdések’, ’Speciális Kérdések, illetve ’Közreműködő Szervezetek kapcsolása’ almenüket megszüntettük, helyettük az 1-es gomb lenyomásával rögtön az ’Általános kérdések’, valamint a ’Speciális kérdések’ alpontok közül választhatnak a telefonálók. A Közreműködő Szervezetek munkatársaival ezentúl a 2-es gomb segítségével tudnak kapcsolatba lépni az érdeklődők. Az Ügynökség telefonközpontjának kapcsolása a 4-es gomb kiválasztásával válik lehetővé. A 9-es gomb lenyomását követően uniós vállalkozói hitelekkel kapcsolatban nyújtanak tájékoztatást az illetékes kollégák.
A telefonos menürendszer teljes térképe megtekinthető az NFÜ honlapján.