gyorslinkek
Helyi hírek
Ügyintézés
Legyen a vendégünk
Kössön üzletet nálunk
  
Német nyelv Angol nyelv Magyar nyelv
2021.08
  1. H
  2. K
  3. Sz
  4. Cs
  5. P
  6. Szo
  7. V
  1.  
  2.  
  3.  
  4.  
  5.  
  6.  
  7. 1
  1. 2
  2. 3
  3. 4
  4. 5
  5. 6
  6. 7
  7. 8
  1. 9
  2. 10
  3. 11
  4. 12
  5. 13
  6. 14
  7. 15
  1. 16
  2. 17
  3. 18
  4. 19
  5. 20
  6. 21
  7. 22
  1. 23
  2. 24
  3. 25
  4. 26
  5. 27
  6. 28
  7. 29
  1. 30
  2. 31
  3.  
  4.  
  5.  
  6.  
  7.  
Bérbe ad az önkormányzat egy Puttony utcai telket
Nyomtatható verzió Cikk ajánlása
Egy 1979 m2 területű, önkormányzati tulajdonú ingatlan bérbeadására hirdetett pályázatot Budaörs Város Önkormányzata. Benyújtási határidő: 2021. szeptember 10.






PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

 

 

Budaörs Város Önkormányzat Polgármesterének

122/2021. (V.17.) számú határozata alapján

Budaörs Város Önkormányzata

 

 

nyilvános pályázatot hirdet

 

a 8908 helyrajzi számú természetben Budaörsön a Puttony utcában található, 1979 m2 területű

önkormányzati tulajdonú ingatlan bérbeadás útján történő hasznosítására

 

A pályázat tárgya:

 

Budaörs Város Önkormányzata 3 éves határozott időtartamra bérbe kívánja adni az 1/1 arányban tulajdonát képező 8908 helyrajzi számú, természetben Budaörsön, a Puttony utcában található, az ingatlan-nyilvántartás adatai szerint 1979 m2 területű, „kivett beépítetlen terület” megnevezésű, ingatlant.

 

Bérlő a bérleti időtarama alatt köteles a növényvédelmi előírások szerint a bérleményt gondozni, karbantartani, állagának megóvásáról gondoskodni.

 

Az ingatlan bemutatása:

 

Az ingatlan a város központjától É-ra, a Frankhegyen található, a Puttony utca és az Erdész utca között, enyhén lejtős felszínű hosszúkás alakú, bekerítetlen telek. A szomszédos ingatlanok jelentős része használaton kívül áll, így a telekhatárok nem állapíthatók meg szemrevételezéssel.  Övezeti besorolása: HÜ/I-1, beépíthetősége 10%. Az ingatlanon a közművek közül jelenleg csak a villamosenergia-szolgáltatás megoldott.

 

Az ingatlan igény szerint a kiíróval egyeztetett időpontban a helyszínen megtekinthető.

 

A bérleti idő:

 

A bérleti szerződés határozott, 3 éves időtartamra szól. A felmondási idő, rendes felmondás esetén 1 hónap, a Ptk. vonatkozó rendelkezéseinek, illetve szerződéses kötelezettségek megszegése esetén azonnali hatályú rendkívüli felmondás.

 

A bérleti díj:

 

A havi bérleti díjra a pályázónak kell ajánlatot tenni.

A havi bérleti díj minimális mértéke: 23.260,- Ft+ÁFA/hó

 

Óvadék:

 

Az óvadék mértéke 3 havi bruttó bérleti díj összege, amelyet a szerződéskötéskor kell megfizetni. Az óvadék visszajár a szerződés bármely okból történő megszűnése esetén, amennyiben a bérleti szerződésben foglaltak szerint annak felhasználására nem került sor.

 

A pályázat elbírálása:

 

  • A nyertes pályázó az, aki/amely a legmagasabb összegű bérleti díj megfizetésére tesz ajánlatot.

 

A pályázatnak a következőket kell tartalmaznia:

 

  • · a pályázó nevét, címét (székhelyét), egyéb azonosító adatait, telefon és e-mail elérhetőségét,
  • · pályázó számlavezető pénzintézetének megnevezését, számlaszámát,
  • · igazolás az óvadék befizetéséről,
  • · az Nvtv. 3. § (1) bekezdés 1. pontja értelmében átláthatónak minősül - nem természetes személy     pályázó esetében,
  • · a pályázó által folytatni kívánt tevékenység megjelölése (füvesítés, növénytermesztés)
  • · a kiírásban foglalt feltételek teljesítésére vonatkozó kötelezettségvállalás
  • · a pályázó által ajánlott bérleti díj összege
  • · a személyes adatok pályázattal összefüggő nyilvántartásához és kezeléséhez való hozzájárulás

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2021. szeptember 10. péntek 12:00 óra

 

 

A pályázat benyújtásának módja:

 

A pályázatokat zárt borítékban, 1 példányban kell benyújtani a Budaörsi Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán (2040 Budaörs, Szabadság út 134.)

 

A borítékon csak a „Pályázat: Budaörs 8908 hrsz.” jeligét kérjük feltüntetni.

 

Az ajánlatokat határidőig személyesen lehet leadni.

 

A határidőn túl benyújtott pályázat nem kerül elbírálásra.

 

Érvénytelen a pályázat, ha nem felel meg a pályázati felhívásban, illetve a jogszabályokban foglalt feltételeknek.

 

Amennyiben a benyújtott pályázat formai vagy tartalmi szempontból hiányos, Budaörs Város Önkormányzat Vagyongazdálkodási Osztálya a pályázatok benyújtási határidejétől számított 15 munkanapon belül 15 napos határidő kitűzésével, egyszeri alkalommal hiánypótlásra hívja fel a pályázót, a hiánypótlás tárgyának meghatározásával, melynek keretében az előírt hiányosságok egyszeri alkalommal pótolhatók. A pályázó a hiányt határidőben pótolja, ha a hiánypótlási határidő utolsó napján a felszólításban meghatározott dokumentumok Budaörs Város Önkormányzatához beérkeznek.

A hiánypótlási határidő nem hosszabbítható meg, elmulasztása esetén nincs helye igazolásnak.

A hiánypótlási határidő elmulasztása, illetve a nem teljes körű hiánypótlás a pályázat elbírálásából történő kizárást eredményez.

 

A pályázatok elbírálásáról Budaörs Város Önkormányzat Képviselő-testületének Településfejlesztési, Környezetvédelmi és Vagyongazdálkodási Bizottsága a beadási határidőt követő 90 napon belül dönt, az eredményről a döntést követő 8 napon belül tájékoztatja a pályázókat.

 

A pályázat nyertese az eredmény kihirdetését követő 30 napon belül köteles a pályázat kiírójával bérleti szerződést kötni.

 

Abban az esetben, ha az Önkormányzat hirdet második helyezettet és a pályázat nyertesével nem jön létre a szerződés, akkor a bérleti szerződés a második helyezettel kerül megkötésre.

 

Az Önkormányzat fenntartja a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.

 

További felvilágosítást a Budaörsi Polgármesteri Hivatal Vagyongazdálkodási Irodáján, a 06/23-447-860-as telefonszámon lehet kérni.

 

 

Budaörs, 2021.

 

 

                                                                               Budaörs Város Önkormányzata



Kapcsolódó dokumentumok:

2021-08-16 11:41

Vissza