3. Az országos mérés-értékelés erdményei
Eredmények | |||||||
Mérés-értékelés megnevezése |
2010-2011 tanév |
2011-2012 tanév |
2012-2013 tanév |
2013-2014 tanév |
2014-2015 tanév |
||
Szövegértés | 1647 | 1663 | 1647 | 1640 | |||
Matematika | 1707 | 1727 | 1744 | 1696 |
Az intézmény lemaradási mutatói | |||||
Megnevezés | 2010-2011 tanév |
2011-2012 tanév |
2012-2013 tanév |
2013-2014 tanév |
2014-2015 tanév |
9. évfolyam | |||||
Kimaradó tanulók száma | 8 | 3 | 4 | 6 | 5 |
Kimaradó tanulók % | 7,14% | 2,82% | 0,89% | 5,55% | 4,9% |
10. évfolyam | |||||
Kimaradó tanulók száma | 3 | 6 | 3 | 7 | 1 |
Kimaradó tanulók % | 2,97% | 5,76% | 0,67% | 8,13% | 0,45% |
11. évfolyam | |||||
Kimaradó tanulók száma | 1 | 3 | 2 | 3 | 0 |
Kimaradó tanulók % | 0,97% | 2,85% | 0,45% | 3,79% | 0% |
12. évfolyam | |||||
Kimaradó tanulók száma | 0 | 0 | 1 | 3 | 0 |
Kimaradó tanulók % | 0% | 0% | 0,22% | 3,05% | 0% |
14. évfolyam | |||||
Kimaradó tanulók száma | 9 | 8 | 7 | 13 | 11 |
Kimaradó tanulók % | 8,73% | 6,48% | 1,56% | 13,82% | 12,27% |
Intézmény összesen | |||||
Kimaradó tanulók száma | 21 | 20 | 17 | 40 | 17 |
Kimaradó tanulók % | 4,13% | 3,46% | 3,79% | 6,89% | 3,95% |
4.2. Évismétlési mutatók
Az intézmény lemaradási mutatói | |||||
Megnevezés | 2010-2011 tanév |
2011-2012 tanév |
2012-2013 tanév |
2013-2014 tanév |
2014-2015 tanév |
9. évfolyam | |||||
Kimaradó tanulók száma | 5 | 6 | 5 | 9 | 6 |
Kimaradó tanulók % | 4,46% | 5,64% | 1,11% | 6,54% | 5,53% |
10. évfolyam | |||||
Kimaradó tanulók száma | 9 | 4 | 3 | 7 | 4 |
Kimaradó tanulók % | 8.91% | 3,84% | 0,67% | 7,95% | 3,95% |
11. évfolyam | |||||
Kimaradó tanulók száma | 5 | 3 | 2 | 2 | 2 |
Kimaradó tanulók % | 4,85% | 2,85% | 0,45% | 2,25% | 0,48% |
12. évfolyam | |||||
Kimaradó tanulók száma | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kimaradó tanulók % | 1,12% | 0% | 0% | 0% | 0% |
14. évfolyam | |||||
Kimaradó tanulók száma | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kimaradó tanulók % | 0% | 0% | 0% | 0% | 0% |
Intézmény összesen | |||||
Kimaradó tanulók száma | 20 | 13 | 11 | 18 | 12 |
Kimaradó tanulók % | 3,94% | 2,24% | 2,45% | 3,10% | 2,54% |
Évek | Elért érettségi vizsga átlageredmények |
Elért eredmények az előző évhez viszonyítva |
Elért eredmények a táblázat első évéhez viszonyítva |
2009/2010 | 3,23 | +2% | 100% |
2010/2011 | 3,4 | +5,26% | 105,6% |
2011/2012 | 3,41 | +0,29% | 105,57% |
2012/2013 | 3,44 | +0,88% | 106,5% |
2013/2014 | 3,41 | -0,09% | 105,6% |
2014/2015 |
Foglalkozás | Igénybevétel | Egyéb igénybevételi | |
neve | Ingyenes | Térítéses | feltétel leírása |
Érettségi felkészítő | X | ||
Nyelvizsgára felkészítő | X | ||
Sportkör | X | ||
Felzárkoztató foglalkozás | X | ||
Innovációs versenyre felkészítés | X | ||
Szakmai versenyekre felkészítés | X | ||
Közismereti versenyekre felkészítés | X |
A tanulók köznevelési törvényből, és az intézmény házirendjéből is fakadó kötelessége a tanulás. A tananyag tanórai feldolgozása mellett a tanulók számára fontos az otthoni tanulás, gyakorlás, felkészülés. A pedagógusok a tanulók tananyag elsajátításának érdekében szóbeli és írásbeli házi feladatot adhatnak.
Dolgozatnak minősül az az írásbeli számonkérés, mely legalább ... tanóra (pl.: 2, 3) anyagára épül. Egy tanítási napon 2 dolgozatnál több nem írható, ezért a tanulókkal a dolgozatok időpontját előre ismertetni kell. A tanuló joga, hogy az írásbeli dolgozatát, annak beszedésétől számított 10 napon belül kijavítva és értékelve megtekinthesse. A szülő joga, hogy a fogadóórán gyermeke dolgozatait megtekinthesse.
Az írásbeli dolgozatok formái:
Nem számít dolgozatnak az az írásbeli számonkérés, mely a dolgozatnál meghatározott számú óra tananyagánál kevesebb anyagot kér számon (pl. írásbeli felelet, röpdolgozat.)
A vizsga | |
megnevezése | tervezett ideje |
Javító vizsgák | augusztus |
Osztályozó vizsgák | október, április |
2014/2015 tanév | |
Iskolai osztály | Az osztályban tanulók száma |
9.A | 31 |
9.B | 34 |
9.C | 36 |
10.A | 30 |
10.B | 18 |
10.C | 33 |
11.A | 29 |
11.B | 23 |
11.C | 29 |
12.A | 29 |
12.B | 21 |
12.C | 29 |
2/14.A | 33 |
2/14.B | 16 |
2/14.C | 33 |