Ügyfélszolgálati tevékenység átszervezése
- Részletek
- Módosítás: 2020. június 08. hétfő, 09:53
Tisztelt Ügyfelünk!
Az Ön számára gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés érdekében ügyfélszolgálati tevékenységünket Intézményünk átszervezi, így a telefonos és személyes ügyfélfogadás elérhetősége 2016. október 1-től megváltozik.
Telefonos ügyfélszolgálat:
Nyilvántartási és Továbbképzési Fősztály (működési nyilvántartás meghosszabbítása, szakdolgozói pontnyilvántartás, SZAFTEX stb.)
Telefonszám:
(06/1) 411-1146
(06/1) 411-1147
Ügyfélfogadási idő: H-Cs: 8:30 - 15:30.
Elismerési és Monitoring Főosztály (külföldön szerzett oklevelek elismerésére irányuló eljárások, szakképesítések külföldi elismeréséhez szükséges hatósági bizonyítványok kiállítása stb.).
Telefonszám: 06/1-919-3336. Hívások fogadása: H-Cs: 8:30 - 15:30, P: 8:30 - 13:00.
Személyes ügyfélszolgálat:
Helyszín: 1085 Budapest, Horánszky u. 24. fszt. 010 (porta mellett).
Személyes ügyfélfogadási idő:
Nyilvántartási és Továbbképzési Fősztály: H-Cs: 8:30 - 15:30.
Elismerési és Monitoring Főosztály: kedd 8:30 – 12.00, valamint 13:00 - 15:30
A további főosztályaink elérhetőségeiről az Elérhetőségek / Ügyfélfogadás menüpont kibontását követően tájékozódhatnak.
Köszönjük a türelmüket és a megértésüket!