Mező Minősítő Érték
Cím ARCHÍV Telefonos ügyfélszolgálat megújítása
Létrehozó Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
Kiadó Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.
Forrás http://webtara.kozadat.hu/webfarma/download/arch.bmahiv//gazd_adat/muk/eu_fejl/Telefonos-ugyfelszolgalat-megujitasa.docx
Tárgy Kulcsszavak A telefonos ügyfél kiszolgálási rendszer segítségével a projekt eredményeként a közigazgatási és elektronikus közigazgatási szolgáltatásokat igénybevevő ügyfelek, valamint az ügyfélszolgálati feladatokat is ellátó központi közigazgatási szereplők számára olyan, a hét minden napján 0-24 órában működő, több csatornán - normál és VoIP telefon, e-mail, fax, sms, chat, illetve fórum - elérhető műszaki infrastruktúra jött létre, amely a közigazgatás és az ügyfelek közötti hatékony, kétirányú és egységes színvonalú ügyfélszolgálati kommunikációnak az alapja. KEK KH
kozadat_altalanos
Azonosító oai:bmahiv:42
Dátum 2017-10-03